piątek, 14 kwietnia 2017

Tak jak myślałem: prezydent Witkowski nie wie co robi MZDiK!


Dostałem odpowiedzi na pytania jakie skierowałem do prezydenta Radomia. Są bardzo ciekawe i wiele mówiące o kondycji obecnej władzy w mieście. 
Skupię się przy tym wpisie na pytaniach dotyczących inwestycji drogowych. Osobnym wpisem potraktuję środki unijne i efekty wprowadzenia Radomskiej Strefy Gospodarczej. W tym ostatnim przypadku odpowiedź dostanę dopiero 28 kwietnia. Mam nadzieję odnaleźć w niej 8.000 miejsc pracy obiecanych przez prezydenta Witkowskiego. 

Co wynika z odpowiedzi udzielonych przez prezydenta Radomia? Pytałem o budowę kładki dla pieszych nad ul. Szarych Szeregów, Radomski Program Drogowy, pozwolenia na budowę trasy NS i Wojska Polskiego. 

Okazuje się, co podejrzewałem i o tym już wspominałem, że prezydent Radomia nie kontroluje tego co się dzieje w MZDiK, nie ma wiedzy o inwestycjach drogowych, jak są realizowane oraz nie wie nawet czy wydał pozwolenie na budowę czy decyzję ZRID dla ważnych radomskich inwestycji drogowych! Smutne, ale prawdziwe. Taki obraz wyłania się z uzyskanych przeze mnie odpowiedzi. Prezydent pisze, że nie wie, bo nie ma informacji!!! Po tak proste informacje, jakby mogło się wydawać, odsyła mnie do MZDiK! Miejskiej jednostki finansowanej w sposób bezpośredni z budżetu miasta. 
Czyli prezydent nie ma nadzoru nad tym co tam się dzieje. Teoretycznie mógłby nieśmiało ich zapytać, ale... po co? Żeby odpowiedzieć mieszkańcowi Radomia? 

Pytania jakie zadałem zamieściłem wcześniej na blogu: http://standowiczartur.blogspot.com/2017/03/kilka-pytan-do-prezydenta-radomia-licze.html

Nie wie co się dzieje z kładką bublem, który wybudował nad ul. Szarych Szeregów. Jak nie wie to śpieszę poinformować, że termin oddania kładki na maj już jest nieaktualny i jak dobrze pójdzie to oddana zostanie w czerwcu. 

Nie wie co zostało zrobione i na jakich zasadach w ramach Radomskiego Programu Drogowego. 
Nie wie w końcu, co jest najbardziej kuriozalne, czy wydał pozwolenie na budowę albo ZRID dla trasy NS i Wojska Polskiego. To byłoby nawet zabawne, gdyby nie było nie mniej smutne. Prezydent, który wydaje te pozwolenia, nie wie czy je wydał! Taka odpowiedź wręcz ośmiesza prezydenta. 
Można się tylko domyśleć, że jednak nie udało się to do tej pory! 2,5 roku to za mało czasu???  

Tak więc jedynie utwierdziłem się w przekonaniu, że prezydent Radomia nie wie co robi w zakresie inwestycji drogowych. Boję się zapytać o inne inwestycje np stadion czy halę. Pewnie też nie wie. Jakość znanych mi dotychczas wniosków o dofinansowanie budowy dróg w Radomiu jest tak samo mizerna, jak odpowiedzi prezydenta w tych dość prostych sprawach. Nie ma wiedzy, nie kontroluje tego co robi MZDiK, w inwestycjach mamy bałagan... 

Niebawem kilka zdań o dotychczasowych „osiągnięciach” prezydenta Witkowskiego w zakresie ubiegania się o środki unijne oraz planach na przyszłość w tym zakresie. 

Tymczasem – WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKIEJ NOCY!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz